loading...
ویوا مسی
مهدی(مدیر) بازدید : 29 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

نامزدهاي نهايي خط حمله تيم منتخب سال فيفا اعلام شد که در بين آنها نام ستاره هايي همچون کريس رونالدو و ليونل مسي هم ديده مي شود.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 44 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

شب گذشته بارسلونا به لطف گل ثانيه هاي پاياني بوسکتس موفق شد بر ميزبان خود والنسيا غلبه کند.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 35 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

نيمار، مهاجم بارسلونا به تمجيد از هم تيمي اش، ليونل مسي پرداخت و عنوان کرد که او سريع‌تر از باقي بازيکنان فکر مي‌کند و تصميم مي‌گيرد.

شب گذشته هر دو ستاره ی بارسلونا موفق شدند مقابل آژاکس گلزنی کنند تا تیمشان پیش از ال کلاسیکو، 3 امتیاز شیرین خانگی را کسب کند. نیمار تا به اینجای کار در 11 بازی، 10 گل برای بارسا به ثمر رسانده و مسی نیز 9 گل زده و مهاجم برزیلی معتقد است که زوج خوبی با ستاره آرژانتینی تشکیل داده است.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 44 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

يوردي کاسس، از اعضاي باشگاه بارسلونا که پرونده ي نيمار را دادگاهي کرده بود، از روند پرونده و توضيحات مديران بارسلونا ابراز رضايت کرد.انتقال نیمار از جنجالی ترین انتقال‌های چند سال اخیر بود. بارسلونا در ابتدا رقمی غیرواقعی درباره خرید او منتشر کرد که در پایان این موضوع منجر به استعفای ساندرو راسل، مدیر سابق این تیم شد.

جوزپ بارتومئو، جایگزین راسل رقمی بین 80 تا 85 میلیون یورو را تایید کرد و در همین حین بود که کاسس، موضوع را دادگاهی کرد. حال او قصد دارد شکایت خود را پس بگیرد.باشگاه بارسلونا نیز در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که پرونده ی نیمار دیگر به صورت قانونی پیگیری نخواده شد.

 

مهدی(مدیر) بازدید : 41 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

تاکنون مسي و نيمار در 4 بازي بارسلونا بصورت مشترک موفق به گلزني شده اند.زوج مسی و نیمار در این فصل برای بارسلونا بسیار مثمر ثمر واقع شده است. این دو بازیکن به تنهایی 17 گل از 25 گل بارسا تا بدینجا در لالیگا و لیگ قهرمانان را به ثمر رسانده اند و در 22 گل نیز نقش اصلی را بر عهده داشته اند.

مسی و نیمار تاکنون در 4 بازی بارسلونا همزمان موفق به گلزنی شده اند. گرانادا،پاریس سنت ژرمن،رایو وایکانو و ایبار، تیم های بوده اند که دروازه شان مقابل این زوج مخوف گشوده شده است.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 46 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

لوئيس آلوارو دي اليويرا ريبيرو، رئيس سابق باشگاه سانتوس، فاش کرد که رئال مادريد براي خريد نيمار، پيشنهاد بهتري از بارسا داده بود اما اين ستاره برزيلي ترجيح داد به نوکمپ برود.

نیمار سال گذشته و بعد از شایعات زیاد، سرانجام با انتقالی 86.2 میلیون یورویی راهی بارسا شد شد. در همان زمان هم شایعاتی در مورد تلاش رئال برای خرید این ستاره برزیلی به گوش می رسید اما اکنون مشخص شده که نیمار از مدت ها پیش تصمیمش را گرفته بود.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 43 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

ستاره برزيلي بارسا، در نشست خبري پيش از بازي با آژاکس شرکت کرد و پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد.

فردا بارسلونا در نوکمپ، بازی سوم خود در لیگ قهرمانان را در مقابل آژاکس برگزار خواهد کرد. دیداری که بارسا به پیروزی در آن بسیار نیازمند است.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 40 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

نيمار با زدن 8 گل در 8 هفته ابتدايي لاليگا، پس از رونالدو نازاريو داليما، بهترين شروع يک برزيلي در تاريخ بارسلونا را به ثبت رساند.

"نیمار"، پس از پشت سر گذاشتن یک فصل متوسط در بارسلونا که با بحران های مربوط به انتقالش به بارسا و دادگاهی شدن پدرش همراه بود، حالا در این فصل به نوعی جبران مافات کرده و یکی از بهترین شروع های یک مهاجم در بارسلونا را به ثبت رسانده است.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 29 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

نيمار در اين فصل در 8 بازي، 8 گل براي بارسا به ثمر رسانده است. شروعي طوفاني که از او بازيکني مهارنشدني در لاليگاي 2014-2015 ساخته است.

کمتر از یک هفته به ال کلاسیکوی 25 اکتبر برنابئو وقت باقیست و نیمار در بهترین شرایط ممکن به این بازی رسیده است. نیماری که همواره در ال کلاسیکوها درخشیده است.

بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 499
  • بازدید کلی : 158,013