loading...
ویوا مسی
مهدی(مدیر) بازدید : 43 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (1)

روزنامه هاي امروز اسپانيا به فيکس شدن ايسکو در بازي امروز و ديدار بارسا مقابل ايبار پرداخته اند.

فیکس شدن ایسکو در بازی امروز رئال و احتمال رکورد شکنی مسی، تیتر اول روزنامه های اسپانیا را به خود اختصاص داده است.

بقیه در ادامه مطلب

jozefson بازدید : 46 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

 شنبه شب تیم های بارسلونا و ایبار در چارچوب هفته 8 رقابت های لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.

                                       برای دیدن آمار به ادامه مطلب مراجعه کنید

مهدی(مدیر) بازدید : 31 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

با اينکه هنوز نام داور بازي رئال و بارسا بصورت رسمي اعلام نشده، اما خيل مانزانو به عنوان داور احتمالي اين بازي برگزيده خواهد شد.

 با وجود اینکه هنوز از سوی کمیته داوران فوتبال اسپانیا، نام داور بازی رئال مادرید و بارسلونا بصورت رسمی اعلام نشده است اما خبرنگار کادنا کوپه در توئیتر خود نام داور این بازی را اعلام کرد. بر این اساس، "خیل مانزانو"، داور 30 ساله، هدایت این دیدار بسیار حساس را بر عهده خواهد داشت.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 43 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

هر ساله از سوي فدراسيون فوتبال اسپانيا نفرات برتر سال در پست هاي دروازه باني،دفاع ،هافبک و خط حمله انتخاب مي شوند.

 پس از مشخص شدن کاندیداهای بهترین دروازه بان و مدافع فصل گذشته لالیگا، حال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا، اسامی سه نامزد نهایی بهترین هافبک لالیگای 2013-2014 نیز اعلام شد.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 43 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

ميگل کاردينال امروز بر اظهارنظر روز گذشته خاوير تباس مبني بر اينکه در صورت به استقلال رسيدن کاتالونيا، تيم هاي اين ايالت قادر به شرکت در مسابقات کشور اسپانيا نخواهند بود، صحه گذاشت.

"میگل کاردینال"، وزیر ورزش اسپانیا، امروز در جواب سوالی مبنی بر احتمال اخراج بارسلونا از لالیگا در صورت به استقلال رسیدن کاتالونیا گفت:" در ابتدا باید بگویم که من تصور نمی کنم مردم کاتالونیا به استقلال این ایالت رای بدهند.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 49 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (1)

خاوير تباس روز گذشته گفته بود که در صورت به استقلال رسيدن ايالت کاتالونيا، تيم هاي فوتبال اين ايالت از جمله بارسلونا، قادر به شرکت در مسابقات فوتبال کشور اسپانيا نخواهند بود.

روز گذشته "خاویر تباس"، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لالیگا، در اظهارنظری صریح عنوان داشته بود که در صورت به استقلال رسیدن ایالت کاتالونیا، دو تیم بارسلونا و اسپانیول و در کل تمام تیم های فوتبال این ایالت، قادر به شرکت در مسابقات کشور اسپانیا نخواهند بود.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 48 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (2)

در سال 1928 اولين دوره رقابت هاي ليگ فوتبال در کشور اسپانيا با نام لاليگا شروع به فعاليت کرد و چند ماه پس از شروع لاليگا، درست در تاريخ 17 فوريه 1929 براي اولين بار دو تيم رئال مادريد و بارسلونا به مصاف يکديگر رفتند.

مهدی(مدیر) بازدید : 48 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (1)

بارساي لوئيز انريکه به لطف دو گل نيمار توانست که سومين پيروزي فصل خود را در هفته سوم لاليگا با نتيجه دو بر صفر در مقابل اتلتيک بيلبائو بدست بياورد و با اقتدار بر صدر جدول لاليگا تکيه بزند.

بارسلونا در مجموع تیم غالب میدان بود اما تا زمان ورود نیمار به زمین نتوانست از فرصت هایش استفاده کند. ستاره برزیلی که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در نیمه دوم به جای مونیر الحدادی وارد میدان شد و با به ثمر رساندن دو گل نشان داد که مصدومیت را کاملا فراموش کرده است.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 47 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (1)

دو تيم بارسلونا و اتلتيک بيلبائو امشب در هفته ي سوم لاليگا در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف يکديگر مي‌روند.

13 سال از آخرین پیروزی بیلبائو در نوکمپ می‌گذرد و بارسلونا در طول این چندین سال، قدرت و جنگندگی زیادی در خانه و با حمایت هوادارانش نشان داده است. پس از شکست عجیب 2-0 مقابل هرکولس، بارسلونا در 76 بازی خانگی در لالیگا، تنها در 2 بازی شکست خورده است.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 98 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

مرکز بين المللي تحقيقات ورزشي اطمينان دارد که بارسلونا امسال قهرمان لاليگا مي شود. مرکز تحقیقاتی CIES پس از بررسی فاکتورهای مختلف پیش بینی کرد که بارسلونا امسال تحت هدایت لوئیز انریکه به قهرمانی لالیگا خواهد رسید.

این مرکز تحقیقاتی همچنین بایرن را قهرمان بوندسلیگا، چلسی را قهرمان لیگ انگلیس، پاری سن ژرمن را قهرمان لیگ فرانسه و رم را قهرمان سری آ قلمداد کرد. یکی از جالب ترین نتایج این تحقیقات، پیش بینی کسب رتبه پنجمی لیگ انگلیس برای منچستریونایتد است.در این بررسی عواملی مثل شرایط بازیکنان هر تیم، تجربه بازیکنان در تیمهایشان و خریدهای هر تیم مورد توجه قرار گرفته است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 458
  • بازدید کلی : 157,972