loading...
ویوا مسی
مهدی(مدیر) بازدید : 33 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

مونير الحدادي در هفته هاي آغازين لاليگا در نبود سوارز توانست جاي ثابتي در ترکيب بارسا پيدا کند اما در حال حاضر او کمتر در ترکيب اصلي بارسا به ميدان مي رود.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 39 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا، در صدر باشگاه هايي است که بيشترين بازيکن را براي 5 ليگ معتبر اروپايي پرورش داده است.در واقع بارسا بازيکن سازترين باشگاه اروپا محسوب مي شود.

مهدی(مدیر) بازدید : 45 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

اين بازيکن 19ساله موفق شد خود را به ترکيب اصلي لوييس انريکه تحميل کرده و علاوه بر آن در اولين بازي خود در لاليگا برابر الچه گلزني کند.منیر دوران نوجوانان خود را با اتلتیکو مادرید شروع کرد و پس از آن در ۲۰۱۱ به آکادمی مشهور بارسلونا پیوست.

 او هفته‌ی پیش پس از مصدومیت دیگو کاستا اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان اسپانیا را نیز انجام داد و به نظر می‌رسد آینده‌ی درخشانی در پیش داشته باشد. انریکه به باشگاه اخطار داده است تا قرارداد جدیدی را با او به امضا برساند و از رفتن او به تیم‌های دیگر جلوگیری کند. اما گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسن ونگر قصد دارد در ژانویه از بند فروش موجود در قرارداد او استفاده کند و او را به «امارات» ببرد.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 59 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (1)

 محمد الحدادی، پدر مهاجم نوجوان بارسلونا، مونیر الحدادی فاش کرد که اگر پسرش به تیم ملی مراکش دعوت می شد "بازی کردن برای آنها را می پذیرفت" اما این قضیه در مورد هرکس که زودتر اقدام می کرد وجود داشت.

محمد الحدادی شب گذشته با برنامه ‘Al Primer Toque’ از Onda Cero مصاحبه ای انجام داد و گفت: "پسرم به من گفت، 'بابا، نمی دانم چه کار کنم'. و من به او گفتم که فقط هرکس که زودتر پیشنهاد داد، همراه آنها برود.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 48 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

در پی مصدومیت دیه‌گو کاستا، مهاجم اسپانیایی چلسی، ویسنته دل‌بوسکه از مهاجم 19 ساله و مراکشی تیم فوتبال بارسلونا برای همراهی ماتادورها در دیدار برابر مقدونیه در مرحله مقدماتی یورو 2016 دعوت به عمل آورد که همین مسئله انتقاد شدید «بادوا الزاکی»، سرمربی تیم ملی مراکش را به دنبال داشته است.

بازیکن سابق رئال مایورکا در مصاحبه با روزنامه مارکا چاپ اسپانیا اظهار داشت: میهن‌پرستی را نمی‌توان خرید یا اجاره داد! منیر هرگز نتوانست پیشنهاد شهروندی اسپانیا را رد کند و این اصلاً جالب نیست که به پیراهن مراکش پشت کرد.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 44 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

مونير الحدادي ديشب اولين بازي ملي خود را براي تيم ملي اسپانيا انجام داد.مونیر دقایقی با پیراهن اسپانیا در مقابل مقدونیه به میدان رفت. این بازیکن می توانست تیم ملی مراکش را نیز انتخاب کند اما در نهایت ترجیح داد که برای اسپانیا بازی کند.

مونیر اظهار داشت :" رویایم به تحقق پیوست. با تصمیم خودم برای تیم ملی اسپانیا بازی کردم. از کودکی در اسپانیا توپ می زدم و فقط به حضور در تیم ملی این کشور می اندیشیدم. با فدراسیون فوتبال مراکش صحبت کردم و گفتم که می خواهم برای اسپانیا توپ بزنم."

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 77 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (4)

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا اعلام کرد که بازيکن مراکشي‌الاصل بارسلونا تصميم گرفت در تيم ماتادورها بازي کند.ویسنته دل بوسکه پیش از دیدار امشب تیمش مقابل مقدونیه در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص اینکه آیا الحدادی تمایل دارد در تیم ملی اسپانیا بازی کند یا در تیم ملی مراکش، گفت: مونیر متقاعد شده است که می‌خواهد برای اسپانیا بازی کند.

او اهل گالاپاگار (شهر کوچکی در شمال غربی مادرید) است. این یک بازی بسیار مهم برای ما است. تیم زیر 21 سال به مسابقات پلی‌آف اروپا راه یافت و ما تصمیم گرفتیم به یکی از بازیکنان آنها فرصت بدهیم و در نتیجه مونیر را انتخاب کردیم. شاید این تصمیم خیلی طبیعی نباشد اما کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 49 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (2)

آکادمي بارسلونا در سالهاي اخير نتوانسته است که يک مهاجم درجه يک را تحويل تيم اصلي کاتالان ها بدهد.مونیر الحدادی و ساندرو رامیرز امسال در تلاش هستند تا طلسم ناکامی مهاجمان لاماسیا در سالهای اخیر را بشکنند. مهاجم مراکشی الاصل مقابل الچه گل زد تا در لیست جدید تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد و ساندرو در مقابل ویارئال موفق به گلزنی شد.

اما مسلما ثبات برای این دو مهاجم مهمتر از درخشش جرقه وار است. بارسا در ده های اخیر مهاجمان زیادی را داشته است که پس از درخشش مقطعی، افت کردند، محو شدند و فوتبالشان را در خارج از نیوکمپ ادامه دادند.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 41 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (1)

بازيکن 19 ساله بارسلونا احتمالا به جاي ديگو کاستاي مصدوم براي رقابت‌هاي مقدماتي يورو 2016 در ترکيب تيم ملي فوتبال اسپانيا قرار خواهد گرفت.مونیر الحدادی می‌تواند با راهیابی به ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال اسپانیا در چند ماه طوفان به پا کند. وی با مصدومیت دیگو کاستا می‌تواند به جای وی در ترکیب اصلی ماتادورها قرار بگیرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا تأیید کرده است که کاستا دچار مصدومیت همسترینگ شده است که با اسکن ام آر آی در مادرید تشخیص داده شد.مهاجم چلسی پنج‌شنبه شب در شکست یک بر صفر اسپانیا مقابل فرانسه در پاریس به میدان رفت و هنگام تعویض با پاکو آلکاسر در دقیقه 67 هیچ نشانه‌ای از ناراحتی از خود بروز نداد.

بقیه در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 459
  • بازدید کلی : 157,973