loading...
ویوا مسی
مهدی(مدیر) بازدید : 49 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (1)

انريکه در نشست خبري امروزخود، به اين نکته اشاره کرد که انتظار دارد ايبار، شجاعانه و بدون ترس در نوکمپ به ميدان برود.

بارسلونا فردا در نوکمپ به مصاف تیم ایبار خواهد رفت. روز سه شنبه در لیگ قهرمانان نیز یک بازی حساس مقابل آژاکس را باید برگزار کند و در نهایت، شنبه آینده بازی ال کلاسیکو در برنابئو، انتظار شاگردان لوئیس انریکه مارتینز را می کشد.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 46 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

سرمربي بارسلونا در نشست خبري قبل از بازي با ايبار، ضمن اشاره به چاق نبودن سوارز، عنوان داشت که دو بازي ملي اخير او باعث شده است که در شرايط مسابقه قرار بگيرد.

بارسلونا فردا در نوکمپ به مصاف تیم ایبار خواهد رفت. روز سه شنبه در لیگ قهرمانان نیز یک بازی حساس مقابل آژاکس را باید برگزار کند و در نهایت، شنبه آینده بازی ال کلاسیکو در برنابئو، انتظار شاگردان لوئیس انریکه مارتینز را می کشد.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 47 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

آمادگي بالاي مهاجمين بارسا در روز هاي اخير که با درخششان در بازي هاي ملي همراه بود، نيمار را به احتمال برتري بر رئال در ال کلاسيکو اميدوار کرده است.

برزیل هر دو بازی دوستانه خود در شرق آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت. پس از برتری بر آرژانتین با گل های تاردلی، این تیم موفق شد تا با هنرنمایی "نیمار" که 4 گل به ثمر رساند، بر تیم زاپن غلبه کند.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 52 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

دني آلوز، مدافع بارسلونا عنوان کرد که لوئيس سوارز مشتاقانه منتظر اولين حضورش در بازي هاي رسمي براي بارسلونا مقابل رئال مادريد است.

مهاجم اروگوئه ای با 88 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست ولی به دلیل محرومیت پس از گاز گرفتن جورجیو کیه‌لینی در جام جهانی، هنوز نتوانسته در بازی های رسمی برای بارسلونا به میدان برود. او تا 25 اکتبر محروم است که دقیقا روز دیدار مقابل رئال مادرید است و آلوس معتقد است که مهاجم سابق آژاکس، منتظر آن روز است.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 47 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

آندرس اينيستا، هافبک اسپانيا عنوان کرد که ايکر کاسياس پس از شکست 2-1 مقابل اسلواکي، دچار افت روحي نشده و آرام است.

کاپیتان رئال مادرید روی گل اول دیدار مقابل اسلواکی، اشتباه بدی انجام داد و مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت. با این حال، اینیستا معتقد است که دروازه بان 33 ساله، از لحاظ روحی و روانی آرام است.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 48 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

 مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد هم تیمی هایش تا بدین جای رقابت های لالیگا ابراز رضایت کرد.

جرمی متئو مدافع جدید و فرانسوی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی از عملکرد یارانش در سه بازی ابتدایی آبی اناری ها در رقابت های لالیگا که با پیروزی به پایان رسیده است، ابراز رضایت کرد.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 49 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

نيمار، ستاره بارسا، بعد از درخشش در ديدار مقابل بيلبائو و به ثمر رساندن دو گل تيمش، ليونل مسي، هم تيمي اش را مورد ستايش قرار داد.

بارسا در این دیدار تا دقایقی پایانی نتوانست دروازه بیلبائو را باز کند اما دو گل نیمار که روی خلاقیت مسی به ثمر رسید، سه امتیاز این دیدار را نصیب آبی و اناری ها کرد.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 60 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

لوئيز انريکه از پيروزي بارسا مقابل اتلتيک بيلبائو با خبرنگاران صحبت کرد.انریکه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و اظهار داشت:" خیلی راضی هستم. حقیقت این است که چنین بردی مقابل اتلتیک با ایجاد این همه موقعیت باعث افتخار است."

وی در ادامه گفت :" به آن چه که می خواستیم دست پیدا کردیم. جا برای بهتر شدن داریم اما فصل را عالی شروع کردیم."

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 50 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

نيمار پس از بازي مقابل بيلبائو با خبرنگاران صحبت کرد.ستاره برزیلی بارسلونا پس از به ثمر رساندن دو گل با دو پاس گل مسی گفت :" مسی بهترین بازیکن دنیاست. او یک ستاره است."

وی افزود:" سطح واقعی بازی خودمان را ارائه دادیم. با نیرو تلاش کردیم تا از نظر تیمی به جلو حرکت کنیم. امیدوارم که به تلاش ادامه بدهیم و بهتر شویم. از بازی امروز خودم کاملا راضی هستم. می دانستیم که در این بازی کمی باید فشار را تحمل کنیم اما با تلاش به خواسته خود دست یافتیم."

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 50 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (1)

قهرمان چند دوره‌ي جام جهاني در حمايت از مسي گفت او هنوز مي‌تواند موفقيت در بالاترين سطح را در آينده تجربه کند و تاکيد کرد که در هر صورت او بازيکن بسيار بزرگي است.این بازیکن ۲۷ ساله در این تابستان به بالا بردن جام بسیار نزدیک شده بود، اما در نهایت این آلمان‌ها بودند که در وقت‌های اضافه‌ی فینال قدرت خود را به رخ همگان کشیدند.

http://www.soccerbyives.net/images/2014/06/LionelMessiArgentina1-Bosnia2014-Getty.jpg

 با این وجود پله اسطوره‌ی برزیلی‌ها تصریح می‌کند که دوران بازی مسی به‌ هیچ وجه به سر نیامده و او در ۲۰۱۸ یک بخت دیگر برای فتح جام جهانی خواهد داشت. او همچنین اضافه می‌کند که حتی اگر مسی با آرژانتین افتخاری به‌دست نیاورد همچنان یکی از بزرگترین بازیکنان دنیا خواهد بود.

بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 488
  • بازدید کلی : 158,002