loading...
ویوا مسی
مهدی(مدیر) بازدید : 59 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (1)

لئو مسي در آستانه رسيدن به چهارصدمين گل در دوران فوتبال خود است.این بازیکن در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین تا کنون 398 گل به ثمر رسانده است و در هفته آینده در دو بازی بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو و آپوئل نیکوزیا فرصت دارد تا به رکورد 400 گل دست پیدا کند.

این بازیکن در طول ده سالی که در فوتبال حرفه ای حضور داشته است، 356 گل برای بارسا و 42 گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است.رونالدو با 428، رائول با 423، رونالدو نازاریو با 414 و تیری هانری با 407 گل دیگر بازیکنان سرشناسی هستند که از مرز 400 گل گذشته اند.

مهدی(مدیر) بازدید : 77 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (4)

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا اعلام کرد که بازيکن مراکشي‌الاصل بارسلونا تصميم گرفت در تيم ماتادورها بازي کند.ویسنته دل بوسکه پیش از دیدار امشب تیمش مقابل مقدونیه در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص اینکه آیا الحدادی تمایل دارد در تیم ملی اسپانیا بازی کند یا در تیم ملی مراکش، گفت: مونیر متقاعد شده است که می‌خواهد برای اسپانیا بازی کند.

او اهل گالاپاگار (شهر کوچکی در شمال غربی مادرید) است. این یک بازی بسیار مهم برای ما است. تیم زیر 21 سال به مسابقات پلی‌آف اروپا راه یافت و ما تصمیم گرفتیم به یکی از بازیکنان آنها فرصت بدهیم و در نتیجه مونیر را انتخاب کردیم. شاید این تصمیم خیلی طبیعی نباشد اما کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 49 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (2)

آکادمي بارسلونا در سالهاي اخير نتوانسته است که يک مهاجم درجه يک را تحويل تيم اصلي کاتالان ها بدهد.مونیر الحدادی و ساندرو رامیرز امسال در تلاش هستند تا طلسم ناکامی مهاجمان لاماسیا در سالهای اخیر را بشکنند. مهاجم مراکشی الاصل مقابل الچه گل زد تا در لیست جدید تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد و ساندرو در مقابل ویارئال موفق به گلزنی شد.

اما مسلما ثبات برای این دو مهاجم مهمتر از درخشش جرقه وار است. بارسا در ده های اخیر مهاجمان زیادی را داشته است که پس از درخشش مقطعی، افت کردند، محو شدند و فوتبالشان را در خارج از نیوکمپ ادامه دادند.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 50 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

استوک سيتي مذاکراتي با آداما ترائوره ، محصول آکادمي بارسا انجام داده است. مارک هیوز ، مربی تیم انگلیسی در نظر دارد که این هافبک 18 ساله را در فصل نقل و انتقالات زمستانی به لیگ جزیره ببرد.

هیوز پیش از این سابقه به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل مونیزا و بویان کرکیچ از ا را در تیمهایش دارد.

مهدی(مدیر) بازدید : 42 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (1)

کريستيانو رونالدو همچنان بالاتر از ليونل مسي به عنوان ثروتمندترين فوتباليست جهان شناخته مي‌شود.کریستیانو رونالدو که در سال 2014 توانست بالاتر از لیونل مسی به عنوان ثروتمندترین فوتبالیست جهان دست یابد بار دیگر این جایگاه را حفظ کرده است.

به نقل از ایسنا و به گزارش اکسپرس، مهاجم پرتغالی رئال مادرید با ثروت تقریبی 148 میلیون یورو بالاتر از لیونل مسی در صدر ثروتمند‌ترین فوتبالیست‌های سال 2014 قرار گرفت.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 44 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

مسي در فرصت استراحت خود به ايتاليا سفر کرده است. این بازیکن به علت مصدومیت به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق نشد. وی شنبه در مراسمی تبلیغاتی برای یک کمپانی طراحی لباس ایتالیایی شرکت کرد و روز یکشنبه مسابقات فرمول 1 در مونزا را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

مسی مشکل مصدومیت خود را به طور کامل پشت سر گذاشته است و از روز دوشنبه در کمال سلامت به تمرینات بارسا اضافه می شود.

مهدی(مدیر) بازدید : 41 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (1)

بازيکن 19 ساله بارسلونا احتمالا به جاي ديگو کاستاي مصدوم براي رقابت‌هاي مقدماتي يورو 2016 در ترکيب تيم ملي فوتبال اسپانيا قرار خواهد گرفت.مونیر الحدادی می‌تواند با راهیابی به ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال اسپانیا در چند ماه طوفان به پا کند. وی با مصدومیت دیگو کاستا می‌تواند به جای وی در ترکیب اصلی ماتادورها قرار بگیرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا تأیید کرده است که کاستا دچار مصدومیت همسترینگ شده است که با اسکن ام آر آی در مادرید تشخیص داده شد.مهاجم چلسی پنج‌شنبه شب در شکست یک بر صفر اسپانیا مقابل فرانسه در پاریس به میدان رفت و هنگام تعویض با پاکو آلکاسر در دقیقه 67 هیچ نشانه‌ای از ناراحتی از خود بروز نداد.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی(مدیر) بازدید : 48 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

ديگو کاستا که در بازي ديشب اسپانيا مقابل فرانسه دچار مصدوميت شد براي درمان همسترينگ مصدوم خود به باشگاه چلسي برگشته تا دل بوسکه ستاره ي جوان بارسا را براي اولين بار و براي بازي دوشنبه ي اين تيم مقابل مقدونيه در چهارچوب رقابتهاي مقدماتي يورو 216 به تيم ملي اسپانيا فرا خواند.

گفتنی است درحالی این دعوت از منیر صورت می گیرد که او هفته ی پیش هم به تیم زیر 21 سال این کشور فراخوانده شده بود.این بازیکن 19 ساله ی مراکشی الاصل اولین بازی خود برای آبی اناریها را دو هفته ی پیش در مقابل پیش مقابل الچه انجام داد که در این بازی توانست یک گل هم به ثمر برساند و درخشان ظاهر شود. او پیش از این برای تیم بارسلونای ب به میدان میرفت.منیر الحدادی در رده ی بزرگسالان بین مراکش و اسپانیا تنها برای یک تیم ملی میتواند به میدان رود.

 

مهدی(مدیر) بازدید : 64 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

لوييس سوارز به دليل محروميت و اينکه نمي تواند در حال حاضر براي براي بارسلونا به ميدان برود دوران سختي را مي گذراند اما اميدوار است اين روزها سپري شود تا به زمين بازي که براي آن لحظه شماري ميکند برگردد.

او می گوید از اینکه بارسلونا و هم تیمی هایش در این تیم را در میدان ببیند و بداند کاری از دست او برای آبی اناری ها ساخته نیست رنج می کشد. این بازیکن به دلیل همان گاز مشهورش از کیه لینی در جام جهانی تا 25 اکتبر از تمام بازی های رسمی محروم می باشد.

بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 519
  • بازدید کلی : 158,033